Addictlife

Alla inlägg under december 2009

Av anonym narkoman - 2 december 2009 23:43

nu var det ett tag sen igen. Har inte haft lust o skriva om ja ska va helt ärlig...

åkte på vråldepp för ett bra tag sen men de senaste veckorna har varit extrema alltså. Går inte ens att beskriva hur jag mår/mått.. Lämnade lägenheten idag första gången på nästan två veckor :O (!)

Har inte kunnat ätit, sovit, rört mig nånting! Har knappt kunnat duscha ens tärt men de e sant.. Fått nån paranoia eller OCD att jag är iaktagen hela tiden så jag måste vara så stilla som möjligt så syns ja inte eller då "tittar dom inte", vet inte hur fan ja ska beskriva det för ja är knappt medveten nu för tiden känns det som. Jag lever i nån slags drömvärld. ingenting känns värkligt. Kan vara resultatet av att inte sett dagsljus på två veckor och inte lämnat lägenheten, vänt på dygnet etc etc..

Jag har haft depressioner till o från sen ja va 12 men de har aldrig vart såhär jävla illa asså, vart nära på att läggas in på sjuan flera gånger nu. Socialtjänsten o min kontaktperson ringer varje dag o är orolig för mig o vill att ja ska få mer hjälp men de är nått som stoppar mig från att ta de steget o lägga in mig. Kanske för att ja fortfarande förnekar hur allvarligt det faktiskt är....



Ovido - Quiz & Flashcards