Addictlife

Alla inlägg under juli 2012

Av anonym narkoman - 17 juli 2012 11:53

Jag har spenderat natten på akuten med min pojkvän, han blev nerslagen och rånad på allt vi ägde.. Är så jävla arg och ledsen.. Vet inte vafan ja ska göra alltså.

Av anonym narkoman - 5 juli 2012 16:24

Måste bara skriva att jag kommer inte in på mailen jag skrev i förra inlägget.Jag fattar fan ingenting alltså, jag skrev till o med upp lösenordet för att inte glömma men det funkar likt förbannat ändå inte.Naturligtvis fyllde jag aldrig i en backup mail som dom vill ha för att man ska få nytt lösen om man nu skulle ha glömt det..!Men jag har inte glömt det, sidan e skitkonstig och ja tror att ja höll på att fixa till det med nytt lösen men så slutade den svara typ..?Jaja inte mer med det än att ja skaffar en ny, synd bara för jag tyckte den passade så bra den första..Sitter fortfarande i funderingar kring en ny blogg, men vad är skillnaden egentligen? Kommer bli samma sak med en ny blogg att ja eftersom börjar tappa motivationen och inspirationen också känner jag mig kass mot mina läsare när ja inte skriver så ofta..Men jag älskar ju att blogga, jag gör verkligen det! När det lixom bara flyter på och inläggen nästan skriver sig själva.. Då är det riktigt roligt.Nä nu ska inte ja sitta här o yra på, fantastiskt väder ute alltså. Jag satt ute kanske en 10min o rökte en cigg och jag är jätteröd på armarna nu!Hur fan kan man bränna sig så fort? Skitsamma, jag får ju färg och känner mig mkt fräschare o finare :) Är i stort sett bara ute på dagarna i solen, helt fantastiskt jobb!Förästen så är det första gången ja bloggar med ifånen så ja vet inte alls hur det kommer att se ut! :OPuss o kram ni som fortfarande hänger med mig ❤

Av anonym narkoman - 5 juli 2012 03:41

Nu har jag skapat en mail till bloggen, så om ni vill skriva till mig så är adressen

addictlife@mail.com

 


Vet inte hur ofta jag kommer kolla den, men jag kommer att svarar på alla mail.

Av anonym narkoman - 5 juli 2012 03:02

Jag har medvetet inte bloggat på ett tag. Jag ångrar att jag gick ut med att jag tog ett återfall..

Jag känner att jag kan inte vara så öppen som jag vill på bloggen eftersom det är många som vet vem jag är, och det kan få onödiga konsekvenser. Och nu när allt börjar lösa sig och gå bra så vill jag inte råka sabba det genom att skriva nåt här som kan misstolkas på nått sett och sedan spridas vidare.


Tanken har slagit mig att starta en ny blogg from skratch. 100% anonym och inte ge ut adressen men vi får se hur det blir med den saken. 


Jag har fått fast anställning iallafall. Jag jobbar med nåt som jag fullständigt älskar och får dessutom lön för det. En dröm som har blivit sann för mig!


Jag hoppas ni kan se bakom mina misstag och se att jag faktiskt har det bra nu. Sen om ni vill tro mig eller inte det är ju upp till er..


Det var någon som ville ha kontakt med mig utanför bloggen, så jag funderar på att starta upp en mail enbart till det syftet, så ni som vill kan ha lite kontakt ändå kanske? Jag vet inte, jag sitter och funderar. Återkommer om det isf.


Men det kommer nog inte bli så mkt mer inlägg på ett tag som det känns just nu, inte när jag måste va såhär ytlig..


Inget är slaget i sten och bestämt, jag bara sitter och funderar högt så att säga. 


Om det blir några ändringar så uppdaterar jag er om det, ok? 


Tack för eran omtanke, ni som bryr er <3

Ovido - Quiz & Flashcards