Addictlife

Alla inlägg under augusti 2012

Av anonym narkoman - 24 augusti 2012 19:46

Hej nu var det jättelängesen jag skrev nått. Förlåt mina fina läsare som bryr er om mig och undrar hur det går för mig, också bara skiter jag i allt o lägger ner bloggandet totalt. Ja, jag har samvete för er o bloggen, men jag är ju en människa också.

Sen ja börja jobba så gör jag typ inget annat än det känns det som. Nä men jag är så slut efter jobbet att ja inte orkar göra nånting elller ens umgås med nån. Det är typ soffan - tvn- sängen som gäller just nu...

Varför ja ens loggade in var för att ge er som inte vill släppa taget om mig min nya mail! (förhoppningsvis funkar den här annars blir ja galen!)
highlife@myself.com

Skriv vad ni vill. Helst inget sådär elakt och kränkande för ja är en känslig kvinna under allt det hårda..

Ovido - Quiz & Flashcards