Addictlife

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

desperation

Av anonym narkoman - 22 december 2012 00:06

Nu var det längesen jag skrev nått här... finns det nån som följer mig fortfarande? förmodligen inte men det är väl inte så konstigt kanske..


Iallafall så har jag snart varit på knarket i snart ett år nu.. Tog ju återfall på suben runt påsk har jag för mig (som jag inte varit helt ärlig om ja vet) Men nu orkar ja inte försöka hålla nån slags fasad uppe ens.

Jag har varit hemlös sedan sista oktober iår och det är tungt som fan alltså. Allting gick så jävla fort alltså.. Först av me jobbet, vräkt och sedan fick jag gulsot mitt upp i allting också..

Jag fick hepatit c när vi var ett gäng hemma hos mig och tog etyl och vi var väl alla lite yra sådär så jag hade inte koll på vilka verktyg (sprutor) som var mina och råkade ta fel... Men jag vet exakt vilken helg och till 90% vem som smittat mig iallafall.. mycke tröst eller..? njäe..


Jag och E har iallafall sökt parbehandling via soc nu men chansen för det verkar liten. Dom har iallafall fattat att vi måste behandlas båda två och samtidigt. Att en är drogfri och den andra inte fungerar ju inte, det har vi ju insett nu sen mitt återfall.

Hoppas vi får hjälp snart alltså.. Jag orkar inte leva såhär mycke längre till alltså...


Ska väl försöka anstränga mig och uppdatera oftare, men de e inte så lätt just nu..

 
 
Ingen bild

Charma

29 december 2012 12:58

Jag är kvar som läsare, och uppskattar alla uppdateringar! Även om det så klart är trist att läsa att det inte går så bra för er.

 
stjärnfödd

stjärnfödd

29 december 2012 16:41

saknar dig som fan.. är allt är bra med dig? tänker fortfarande ofta på dig! hoppas även att du börjar skriva igen någon dag .

jag har börjar uppdatera bättre på min blogg förresten. har ju inte gått så bra för mig med nykterheten så väntar nu på att få komma in i programmet.
kramar

http://stjarnfodd.blogspot.se

 
Ingen bild

Mia

4 januari 2013 11:14

Klickar in på din blogg med jämna mellanrum, saknar dina inlägg. Blev glad när du skrev, glad att du lever iaf. Tänker på dig. Hoppas ni får er behandling snart. Håll ut. Kram

 
Ingen bild

Annika

4 januari 2013 18:36

Jag har oxå saknat dig. Trist att läsa om hur du har det nu, även om det inte var helt otippat. Ni har sökt hjälp igen, tror du att ni verkligen vill? Dum fråga kanske men var bor man om man är hemlös?

 
Ingen bild

r

8 januari 2013 09:42

jag tittar ockdå in då och då

 
stjärnfödd

stjärnfödd

26 januari 2013 12:21

fan jag känner mig som en idiot nu i efterhand, jag minns inte att jag läst detta inlägg :S måste vart rätt borta när jag var inne här senast för missade helt detta inlägg men ändå har jag ju kommenterat under det

(förstår du vad jag svamlar om ? blev rörigt men kommentaren från mig 29/12/12 skrev jag alltså innan jag läst igenom detta inlägget..)

men NU har jag läst det.
jag är ledsen att allt gick utför så snabbt och det kan fan inte vara lätt att vara hemlös nu mitt i vinter.. fan vad jag känner med er och önskar så att ni ska få den hjälpen ni söker! vet att man inte har mycket kraft över till att kämpa för sin behandling när man lever på utan tryggheten av en bostad, men det vore vansinnigt om ni inte får komma på parbehandling :( jag vet ju utav egen erfarenhet att det är det enda som funkar om man vägrar släppa varann.. att behandlas samtidigt och det finns ju flera ställen för det så jag hoppas verkligen att dom hjälper er nu innan det är försent :/

tänker på dig och önskar jag kunde göra något för att hjälpa er, livet är så förbannat skevt och fina människor far illa hela tiden..
håller ni ut och fortsätter kämpa för att få behandling så vänder det tillslut .. fast jag vet att det är svårt men du ska inte behöva leva så ! <3

http://stjarnfodd.blogspot.se

 
Penny

Penny

15 mars 2013 14:36

Orkar inte heller hålla en fasad uppe, men slutar aldrig kämpa på insidan ändå. Jag har fckat upp det nu, en annan dag kanske det ordnar sig. kram

http://pennydreadful.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards