Addictlife

Alla inlägg under maj 2010

Av anonym narkoman - 29 maj 2010 06:55

jahapp då har man knarkat då. det var faktiskt längesen, ja senast jag skrev här var det. sen dess har ja slutat me benzon och börjat äta mina mediciner igen.. har mått peck ett tag som man lätt gör när man ska gå in sig på doser etc etc. just nu tar jag medicin 4 ggr om dagen totalt 10 tabletter (ej inräknat sömnmedicin vid behov). Men jag har börjat känna mig lite bättre de senaste dagarna faktiskt! hoppas det håller i sig nu då.


aja, har lånat en dator nu för jag vart rånad på min häromdagen =( äre inte de ena så äre de andra. först blev ja av me två mobiler o en skinnjacka o nu datorn lixom, plus nå mindre viktiga grejerr där emellan..

Min kära pojkvän övertygade mig att polisen så datorn ligger på station o väntar..


nu har ja jävlats me detta länge nog.på återseende.. peace

Av anonym narkoman - 13 maj 2010 22:03

     

 

msn konversation tidigare under dagen.. orkar inte skriva ett riktigt inlägg just nu, ska ta sista rykarn o sen blire duschen.

 

försöker sätta ord på mitt klassiska dilerium. eller nåt....

 

Jag säger:

mjo. men ja föredrar o glida djupare in i dimman tills man inte kan urskilja sin egen hand från en kaffekopp. när man drunknar i sitt eget huvud o allt som va "jag" blev en främling o du förstår inte världen som du finner dig i..

 

när du försöker känna något men hur du än vänder o vrider på tanken hittar du ingenting. där förut fanns minnen, känslor, drömmar finns bara ett bottenlöst hål & allt e mörker. där drunkar du så fort att du inte hinner märka det, för allt e svart o du ser inte hur du faller...

 

Av anonym narkoman - 1 maj 2010 00:02

kvällen blev någolunda räddad ändå. fixade en låda vin, tjäna tjack på en deal och blev bjuden på en holk av grannen nyss:) man ska inte klaga


nu kom älsklingen hem ska kelas lite ist men ska börja skriva mer framöver..

Ovido - Quiz & Flashcards