Addictlife

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

en tanke starkare än alla andra

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min historia och det hatar jag. Sen så har min rumskompis som jag för övrigt tycker väldigt mycket om umgåtts med honom under sommaren. Hon har samma uppfattning som mig; att han är helt jävla störd i huvudet. Imorrse på bussen visade hon en film på honom och en bild, det började bokstavligen knastra bakom pannbenet på mig och sen kom det här fruktansvärda hatet. Jag har inte och har aldrig haft en känsla, en längtan så stark i hela mitt liv som mitt hat för honom och min önskan att se den mannen drunkna i sitt eget blod.


Så länge den mannen lever är mitt liv inte fullbordat. Jag kommer aldrig bli fri förens jag står över hans grav och skrattar.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 27 september 2013 08:00

Idag har jag varit drogfri i 30 dagar. Kom på det helt av en slump. den 26 augusti for jag in på avgiftning, och jag tog min sista spruta den morgonen. Det var 31 dagar sen, helt otroligt!   Lite nervös är jag, för det var här jag snubblade och t...

Ovido - Quiz & Flashcards