Addictlife

Alla inlägg under juni 2010

Av anonym narkoman - 26 juni 2010 16:24

  




Jag trodde jag vuxit från min besatthet att filma o dokumentera allt knarkomani, men när timmarna går sakta o sällskapet är på annan ort då börjar de klias i pundarfingarna på mig. ja älskar att knäppa kort o filma men tyvärr kan man inte ta så mkt cred för de man gör när man inriktar sig på sitt eget missbrukarliv..

aja, jag har mina oändliga samling texter och annat viktigt på tryggt ställe. en fjantig dröm jag har är att en dag få ihop alla texter, brev, bilder o filmer till en bok och sedan kanske föreläsa om den. Dvs om många många år om ja ens då lever och har tagit mig ur skiten och värkligen slutit fred med alla mina demoner som jag haft o fortfarande har..

Mitt liv skulle inte kännas så bortkastat.. Mina vänner grät på min 20års dag för de trodde inte jag skulle leva så länge. Nu sitter ja här ett år senare och har inte en enda vän kvar.... livet tar minst sakt lustiga svängar ibland. Men som ja alltid sagt;

Va ska man göra? Lika bra o skratta åt elände! Borta bra men helt väck bäst!

Av anonym narkoman - 26 juni 2010 03:26

Midsommar ja.. och så grattis på födelsedagen. Känns inte som nån särskilld rolig eller händelserik dag. vakna vid halv 5, tog nån benz o somna väl halvt om nån timme, sen fick jag i mig lite concerta så jag piggna på mig lite. Pratade med nå polare som skulle till härnösand men de dissade mig o sluta svara... något besviken när man stog där färdigpackad o peppad att träffa vissa personer och faktiskt Festa på sin födelsedag ist för att sitta hemma o stirra, men lång historia kort så fick vi iaf tag i riktigt tjack för en stund sedan som vi nu ska kocka ihop o skicka i oss. min prins och jag. Vi e inte hemma hos mig nu längre iallafall, vi tog en väldigt omständig taxi hem till honom.

Nu ska jag ägna min uppmärksamhet på viktigare saker, får väl se vad som händer sen, för detta äventyret är långt ifrån över!

Todilooo


Av anonym narkoman - 23 juni 2010 22:18

Klev på löjligt tidigt imorrse, är inte ens säker på att det räknas som morgon. Det var nån konstig jävla tid att ta sig en panna o bli pigg.

Hade egentligen delgivning i närkomunen kl 13 men det sket jag självklart i, så precis när jag o killen min är superstressad och på väg ut genom dörrn kommer dom jävlarna såklart o ska hålla förhör.. Dom skika små lustiga hintar om att vi var påtända och fråga om vi tar det lugnt nuförtiden etc..


Stal så jävla mkt kläder idag på stan så de e sjukt...... vänta.....

spillde han ut dollen? jag hade inte brytt mig om de inte vore så att han tar det så jävla hårt på sig själv. att han känner sig värdelös och bara förstör hela tiden :( Så är det absolut inte!

Jag är ovan att vara på den här sidan av situationen, det har alltid vart jag som varit så och mått dåligt, men nu är det inte jag som behöver hjälp och jag vet inte hur jag ska bära mig åt.. jag vet inte hur jag ska få honom att må bättre och känna sig trygg i min närhet.........

Jag älskar honom så oerhört mycket min älskade ängel <3




Btw, på midsommar fyller man 21 dårå. heh...

Av anonym narkoman - 12 juni 2010 07:58

fan vilken seg jävla natt de blev.. men ska inte klaga egentligen de brukar kunna va mkt värre under dötimmarna då ingen e vaken utom en själv. Fixade mer dos på annan front för ett par timmar sedan, vet inte riktigt va ja tyckte om de.. De första va iaf bättre men ja tkr de e lite svårt o avgöra när man tar halvgramspannor från att man kliver på tills skiten e slut. o de brukar ta slut förbannat fort när man delar varje gram på två och ekonomin räcker inte till hur många som helst.. sen ska man ha nåt o kliva av på, gärna benzo o en rökbit eller opiaterna men de försöker jag o bruka så lite som möjligt. fast de har blivit mer o mer de senaste veckorna sen ja lugna ner mig med dosen o benzon.. fan gick på smärtstillande o sub närmare två år innan ja tog första tjackpannan o bytte spår helt o hållet. frälst o fast direkt...

vill inte bli beroende av opiater alltså, har redan vart o nosat på det och jag vet hur lätt ja har för o bli beroende.. Nä tacka gud att jag har min käresta som håller mig kort på den fronten, trots att han måste ta för att inte bli dålig så delar han gärna med sig till mig, fast i mycket lägre doser naturligtvis. löser han en doll åt sig själv så får ja filtret efter honom o de brukar ja bli drabbad av iaf. Jag vet hur de framstår men han är värkligen stenhård med att ja inte ska ta för mkt o för ofta, och de behöver jag. Är så otroligt tacksam över att ha honom i mitt liv, ord kan aldrig beskriva hur mkt han betyder för mig.


hoppas han kommer snart. han skulle in mot stan o fixa nå blå får väl se hur lång tid de tar.

på återseende

Av anonym narkoman - 11 juni 2010 16:49

äntligen är datorn tillbaka! sitter o lyssnar på min efterlängtade spotifymusik och väntar på mer knark. var på delgivning hos snuten förut idag och när jag kom hem väntade två xanor som ja löste o slog i mig. sen blev de en doll på det så mår jävligt bra redan som det är,men så vart vi båda så jävla sugen på dos så karln min tog cykeln för att hämta nyss. ska väl inte ta allt för lång tid för de va nånstans i närheten bara.

jag har börjat må rätt så bra på medicinen också. det märks att den börjar fungera och det är skönt som fan. jag gör framsteg hos psykologen också så de börjar äntligen gå åt rätt håll känns det som!

Nu kom knarket. scheisse de tog inte många minuter.. time to shoot

Ovido - Quiz & Flashcards