Addictlife

Alla inlägg under januari 2010

Av anonym narkoman - 16 januari 2010 03:27

Har fått lite saker gjorda idag, tvingade mig själv ur sängen vid 10 imorrse, åkte in till stan med min kontaktperson och lämnade socpapper och lunchade. Sen hem och la mig direkt i sängen igen.

 Jag har en room-mate nu :) Min älskade bästa vän, o de känns så jävla bra. De e han som står o kockar ihop en till ritalina åt mig i köket nu :)



Jadu de blev inte många rader denna gången heller..

Av anonym narkoman - 9 januari 2010 20:51

  


Iris - Goo Goo Dolls

Av anonym narkoman - 9 januari 2010 17:24

Har försökt sätta mig och skriva flera gånger men antingen e jag så väck att ja glömmer bort det eller så vet jag inte riktigt vart jag ska börja.


Fan.. Nu när jag äntligen ska skriva ett inlägg så är jag så jävla subad att ja ser i kors o noddar av hela tiden..





Ovido - Quiz & Flashcards