Addictlife

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av anonym narkoman - 31 oktober 2009 23:43

Sitter hos polarn och softar. Måste hem och ta en kork snart har druckit sen i morse.. Ska röka en holk till sen börja röra mig hemåt.

FAN

Av anonym narkoman - 31 oktober 2009 16:24

Vad förbannad man blir ibland..

Jag hade suttit och skrivit ett skitlångt blogginlägg också när jag ska publicera det så har jag tydligen blivit utloggad så allt försvann!

Satt och skrev säkert 40minuter för att det skulle bli så bra som det vart. Också försvinner hela skiten!!

Tappade lusten totalt att försöka återskapa det just nu.. Kanske senare under dagen.


Nu ska jag röka en cigg o tjura

Av anonym narkoman - 31 oktober 2009 14:36


Lite extra pengar är ju aldrig fel.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards