Addictlife

Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Can't take it back.. what's done has been done.

Av anonym narkoman - 5 juli 2012 03:02

Jag har medvetet inte bloggat på ett tag. Jag ångrar att jag gick ut med att jag tog ett återfall..

Jag känner att jag kan inte vara så öppen som jag vill på bloggen eftersom det är många som vet vem jag är, och det kan få onödiga konsekvenser. Och nu när allt börjar lösa sig och gå bra så vill jag inte råka sabba det genom att skriva nåt här som kan misstolkas på nått sett och sedan spridas vidare.


Tanken har slagit mig att starta en ny blogg from skratch. 100% anonym och inte ge ut adressen men vi får se hur det blir med den saken. 


Jag har fått fast anställning iallafall. Jag jobbar med nåt som jag fullständigt älskar och får dessutom lön för det. En dröm som har blivit sann för mig!


Jag hoppas ni kan se bakom mina misstag och se att jag faktiskt har det bra nu. Sen om ni vill tro mig eller inte det är ju upp till er..


Det var någon som ville ha kontakt med mig utanför bloggen, så jag funderar på att starta upp en mail enbart till det syftet, så ni som vill kan ha lite kontakt ändå kanske? Jag vet inte, jag sitter och funderar. Återkommer om det isf.


Men det kommer nog inte bli så mkt mer inlägg på ett tag som det känns just nu, inte när jag måste va såhär ytlig..


Inget är slaget i sten och bestämt, jag bara sitter och funderar högt så att säga. 


Om det blir några ändringar så uppdaterar jag er om det, ok? 


Tack för eran omtanke, ni som bryr er <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards