Addictlife

Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Att de ska jävlas jämt...

Av anonym narkoman - 5 juli 2012 16:24

Måste bara skriva att jag kommer inte in på mailen jag skrev i förra inlägget.Jag fattar fan ingenting alltså, jag skrev till o med upp lösenordet för att inte glömma men det funkar likt förbannat ändå inte.Naturligtvis fyllde jag aldrig i en backup mail som dom vill ha för att man ska få nytt lösen om man nu skulle ha glömt det..!Men jag har inte glömt det, sidan e skitkonstig och ja tror att ja höll på att fixa till det med nytt lösen men så slutade den svara typ..?Jaja inte mer med det än att ja skaffar en ny, synd bara för jag tyckte den passade så bra den första..Sitter fortfarande i funderingar kring en ny blogg, men vad är skillnaden egentligen? Kommer bli samma sak med en ny blogg att ja eftersom börjar tappa motivationen och inspirationen också känner jag mig kass mot mina läsare när ja inte skriver så ofta..Men jag älskar ju att blogga, jag gör verkligen det! När det lixom bara flyter på och inläggen nästan skriver sig själva.. Då är det riktigt roligt.Nä nu ska inte ja sitta här o yra på, fantastiskt väder ute alltså. Jag satt ute kanske en 10min o rökte en cigg och jag är jätteröd på armarna nu!Hur fan kan man bränna sig så fort? Skitsamma, jag får ju färg och känner mig mkt fräschare o finare :) Är i stort sett bara ute på dagarna i solen, helt fantastiskt jobb!Förästen så är det första gången ja bloggar med ifånen så ja vet inte alls hur det kommer att se ut! :OPuss o kram ni som fortfarande hänger med mig ❤

 
 
Ingen bild

Annika

5 juli 2012 19:17

Jaaaa du är tillbaka å lever!!! Har gått in varje dag å kollat. Grattis till jobbet som du uppskattar. Hur är det med resten? Jag vill fortsätta följa dig! Kram!

 
V

V

6 juli 2012 03:03

Gillar din blogg så mycket!

När jag skaffade anonym blogg så kirrade jag ett gmail-konto. Ett litet tips om du inte testat :) Ta hand om dig & skriiiv!!

http://violentmoreviolent.blogg.se

 
Ingen bild

maria

6 juli 2012 07:26

jag vill fortsätta att följa dig. måste få veta hur du har det och hur ditt liv ser ut. det verkar vara mer spännande än mitt. Grattis till ditt jobb gör de drogtester eller kan du fortsätta ta droger? vad är det för jobb du har fått? Var rädd om det liv du nu har byggt upp och förlora inte jobbet pga droger det vore förödande. ger dig all styrka och omtanke som finns och hoppas på att du tar till vara på livet du har!!!!

 
Ingen bild

N

7 juli 2012 17:11

blir alltid lika glad när jag ser att du uppdaterat :)
om du kommer skaffa en ny anonym blogg så hoppas jag att man ändå kan få följa med o läsa där, trots att jag vet vem du är.. finns inget dömande i mig och skulle naturligtvis inte avslöja din identitet. vet själv att det känns obehagligt att skriva mer privata tankar på en helt öppen blogg.. därför jag velar runt med min, stänger och öppnar fram och tillbaks :P

nå väl, det är skitkul att höra att du har det bra och trivs med livet! får man fråga vad det är du jobbar med? kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards