Addictlife

Alla inlägg den 17 november 2013

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma situation som förra gången. Han måste söka hjälp så att han inte börjar knarka igen. För då är jag där igen också, och vise versa.


Jp frågade om vi får gå på möten och det får vi. Jag går helst på NA men går ibland på AA också. Det är behändigt med AA's lunchmöten t.ex


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. känner mig ganska tom faktiskt.


får väl försöka klämma ur mig fler rader nästa gång. Todiloo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards