Addictlife

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Oskulden

Av anonym narkoman - 30 oktober 2009 00:13

Mitt första inlägg här då..

Är påtänd, vilken överraskning *not*

Sitter hos grannen och surrar, pundar och ja allt som man gör när man tar amfetamin. Snöar in på saker och ting osv..

Har varit sprutnarkoman i ca ett år nu, började skjuta sub sen satte mitt ex första pannan på mig och sen dess har jag kört på det. I stort sätt varje dag i ett år, tills jag lämnade den kvinnomisshandlande psykopaten och höll mig ren i en och en halv månad. Men nu sitter jag här igen.. Tänder på minst en gång i veckan, så har det vart den senaste månaden iallafall.

Kommer skriva lite mer om hur jag levt mig liv och hur jag blev den personen jag är idag, men just nu orkar jag inte.


Jag har haft många bloggar, men varit tvungen att ta bort dem pga mitt ex hittade dem och då vågade ja inte blogga längre. Säkert ett år sen om inte mer jag tog bort min senarste blogg.. Ångra de som fan för där skrev jag precis hur ja mådde och vad jag gick igenom med mitt ex då vi var tillsammans.

men men nu har jag äntligen skaffat mod att skapa en ny blogg (iofs anonym) där ja kommer va helt uppriktig o ärlig om punderier, tankar och äventyr. En missbrukare vardag helt enkelt. Mitt vardagshelvete..

over and out for now, påtänd som man är lär jag ju blogga en hel del. Peace


  

 
 
SoMessedUp

SoMessedUp

30 oktober 2009 00:54

Usch, låter hemskt :/

http://somessedup.bloggagratis.se

 
SoMessedUp

SoMessedUp

30 oktober 2009 12:19

jo jag hittade den på bloggplatsens framsida =) På de senste inläggen =D

http://somessedup.bloggagratis.se

 
Areyanna

Areyanna

2 november 2009 12:03

Jag förstår inte hur man kan ha så lite kärlek och respekt till sig själv att man väljer att leva jämte någon som ständigt misshandlar en psykiskt och fysiskt och kräker en,.. jag fattar inte hur man kan välja det livet? Jag fattar inte att man kan tillåta någon att förnedra en och förstöra en tills det inte finns något av en själv kvar? Hur kan man låta sig trampas på och förnedras på detta sätt? Hur kan man välja dessa männ? Why? För att leva i ständig rädsla och smärta? Why??? Nyligen tog allt detta du beskriver så väl min kära mammas liv, jag har levt med hennes missbruk i hela mitt liv, .. den smärtan finner inga ord,.. den saknaden och den själsliga smärtan har inga ord, finner inga gränser, utan den uppfyller varje litet rum av mig och min själ... Jag kan inte för mitt yttersta förstå hur hon kunde välja denna hjärtlösa psykopatiska fruktansvärda ynkliga människa,... som ständigt utsatte henne för detta som du så fint beskriver, .. och som även tog hennes liv, ... Med tre välplacerade berkänande djupa själslösa knivhugg, högg denna fruktansvärt sjuka mannen ihjäl min mamma kallblodigt till döds, .. Hon led ända in i döden... Jag hatar honom, jag hatar honom men mest av allt hatar jag missbruket missbruket och dess enorma kraft och makt! Det är inte värt det jag lovar, ... Det finns så mkt mera för dig än det här,du är värd så mkt bättre än så,.. Skulle du på något sätt komma på andra tankar eller vägrar fram så lovar jag guida dig fram,... Det här är sjukt,.. Helt sjukt och fruktansvärt att det ska få vara såhär å sluta såhär illa,... Du är värd så mkt mer,... så mkt bättre än det här...

http://areeyanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards