Addictlife

Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

blodförgiftning

Av anonym narkoman - 4 juli 2010 13:39

Både jag och min kille har legat på sjukhuset med dropp i flera dagar. Han har blodförgiftning och de misstänker att ja haft de också men de startade mig på antibiotika innan de gjorde en blododling så de e svårt att säga.. Sen visade det sig efter två prover att jag INTE har hepatit! Jag borde hoppa av glädje men jag kan inte tro på det. sån tur kan man inte ha alltså. eftersom jag vart övertygad om att jag haft hepatit så har jag ju delat me andra som har det och inte vart speciellt noga alls med vilka verktyg ja använder. Men nu visar det sig ju alltså att jag inte har det.. Men min pojkvän har C. Ja fattar ingenting..

Men nu är vi hemma båda två iallafall och mår mkt bättre, jag hade lite feber igår så vi övervägde att åka upp igen men det blev bättre under natten så himla skönt. Idag har jag mått på topp. En panna efter frukost sedan ut i solen, vi tog en lång promenad in till stan o kollade lite saker, vi kom hem för en stund sedan och nu ska min prins springa o köpa två gubbar till.

Sen ska jag nog göra nått vettigt, boka tvättstuga eller städa lite kanske.. Men man vill ju lixom inte när det är kalasväder utomhus! Jag har redan fått utslag/solexem fram på bröstet men jag stal en solskyddskräm idag på apoteket så jag ska va noga med att smörja mig hädanefter.


Förhoppningsvis håller vi oss friska och att staffarna pojkvännen har inte sätter sig på hjärtat.. blodförgiftning är fan inte o leka med...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards