Addictlife

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

ett kärt återseende

Av anonym narkoman - 6 augusti 2010 20:42

tog en panna för nån timme sen, den var inte så stark men guuuuud va skönt det var med amfetamin i kroppen!! har vart utan de i nästan en månad, o på köpet blivit asfet... känns förjävla jobbigt. men de e lätt bortpundat, ett rejält race så ser ja väl ut som vanligt igen..


aja ska inte skriva så mkt har lånat en data hos grannen. Jag o älsklingen ska nog ner till stan sen o lyssna på när dom spelar på idrottsparken.

smell ya' later

 
 
Ingen bild

A-M

6 augusti 2010 23:08

Jag önskar att jag inte hade läst ditt inlägg, men jag har sagt att jag inte är en person som dömmer och det tänker jag hålla fast vid...
Återfall är inget misslyckande utan en väg mot att komma bort från droger...och det gör man inte föränn man verkligen, verkligen vill av hela ens inre. Kanske är du inte där än och på vägen dit är återfall något som händer längs vägen.
Jag VET att du har en styrka någonstans där inom dig, det gäller bara att hitta den.
Du vet vart jag finns, du vet vad jag sagt...du har haft vänner och dom har svikit dig och sånt gör inte riktiga vänner. Riktiga vänner finns där...vänner plockar i hop ens pusselbitar då man faller samman..vänner är vänner.
Tänker mycket på dig, kram!!

 
Ingen bild

-M-

6 augusti 2010 23:20

Du har haft dina problem, jag har haft mina.
Du har haft problemen under en längre tid än mig.
Du har haft det svårt i ditt unga liv och jag har haft ett relativt tungt och svårt liv med problem av annan karaktär (alkohol).
Alkoholen har för mig varit en dålig vana för att saker jag gjort inte har varit bra saker.
Båda har vi haft våra problem, men det finns ALLTID en väg ut...inte kanske alltid den enklaste vägen bort från den värsta fienden man har här i livet men det finns alltid hjälp att få men jag var för rädd för att vara den jag är.
Jag hade problem DÅ men fick hjälp av "rätt person" som hjälpte mig fram tills den dag som är i dag...och mina 5½ år som alkoholist har gjort mig till den jag är i dag, en Svensson-Svensson...tack vare den person som hjälpte mig vid namn JAN, till yrket psykolog.
Utan han hade jag inte suttit här i dag utan jag hade blivit av med allt jag ägde och hade.
I dag sitter jag här med en LOKA citron...på en fredagkväll! Och min skönhet finns intill...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards