Addictlife

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av anonym narkoman - 4 juli 2011 19:25

Nu har de sista bitarna i mitt tillfrisknandepussel fallit på plats. Jag har oroat mig länge om jag inte gjort allt jag kunnat för att tillfriskna, att jag inte följt alla råd jag fått. Men nu har jag gjort det. Jag har blivit engagerad i service i Na och skaffat en sponsor! Och allting hände på en och samma dag. Jag var på två möten igår. Ett servicemöte eller va de heter och ett vanligt NAmöte. Jag ska nu vara med och öppna på onsdagar och det ska bli roligt att va med o göra service.


Imorgon börjar jag min praktik, de blir nog också roligt. Jag förväntar mig inte så mycket, jag vill bara att ha nått att göra.

Jag skrev ett mail till tjejerna på behandlingshemmet idag som jag lovat. Det kändes bra att ha det gjort också. Jag har funderat ett tag om jag ska åka upp på nån söndag och hälsa på, jag vill verkligen det. Dom betyder så otroligt mycket för mig. Det var där min resa började och dom har verkligen hjälpt mig att tillfriskna. Jag har mycket att tacka dem för.


Jag har ju slutat röka också. 4 dagar har jag varit utan cigaretter idag. Och i fredags så firade jag 5 månader drogfritid. Yeey Grattis till mig. Jag är fett stolt över mig själv.


vilket förvirrat inlägg..

Ovido - Quiz & Flashcards