Addictlife

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av anonym narkoman - 12 juli 2011 19:12

Mitt mående är verkligen upp och ner idag. Imorrse kände jag mig on top of the world men efter ett par timmar på jobbet så krashlandade det på botten. Jag ville bara gråta och gå hem. Allt kändes hopplöst helt utan anledning. Men jag stannade kvar iallafall och nu sitter jag och tar en rast. Jag får så ont i fötterna av att stå hela dagarna, jag är inte van än. Men praktiken går bra, det är roligt att jobba. Jag lär mig nåt nytt varje dag. Det är dock lite jobbigt att jobba så länge när jag inte är van, jag har inte bestämt mig om jag ska ta upp det med nån så jag får andra arbetstimmar eller om jag bara ska härda ut.. Man vill ju inte va en gnällspik som inte klarar av att jobba som alla andra heller..

Förästen så har jag flyttat in i min nya lägenhet! Jag trivs skitbra där. Sover bättre nu än vad jag gjort på flera månader. Jag har handlat massa nya grejjer för EGNA PENGAR helt otroligt. Det är verkligen jättefint.

Jag saknar min pojkvän jättemycket. Helt sjukt jävla mycket. Jag tror det var det som gjorde mig så deppig förut idag. Det känns som att han aldrig kommer att komma hem.. Oktober är så oändligt långt borta fast det egentligen inte är det.

Suck...

Jag saknar honom.. Jag kan inte säga det nog. Orden räcker inte till ändå.

Nä jag ska väl ta o jobba lite då så att jag inte blir ledsen igen.

Ovido - Quiz & Flashcards