Addictlife

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av anonym narkoman - 13 maj 2012 13:16

P.S Har ni sett att det dykt upp en ny grej på bloggen? "Looking back" och där kan ni se vad jag skrev vid den här tiden för två år sen. Den finns på högra sidan ovanför kalendern. Jag antar att den bara dyker upp när det finns något inlägg att visa. Alltså att jag hade skrivit nått vid den tiden för ett eller två år sedan. Jag kan inte förklara.. Aja, håll utkik iallafall!


Uppdatering: Nästa Looking back blir den 29 maj. Då får ni läsa vad jag gjorde den dagen 2010!

Av anonym narkoman - 13 maj 2012 13:05

Ja jag tog en promenad igår. Mormor vet vad hon talar om, för jag mådde mycket bättre sen. Jag har börjat gå ner i vikt nu för att jag började promenera för ett par veckor sen, men sen vart jag ju sjuk så jag har inte gått på jättelänge. Men igårkväll tog jag och E en lång och härlig promenad och det var såå skönt.


Vi var bjudna på middag hos hans mamma idag men det vart inställt för att hon var tvungen att åka till sjukhuset med en kompis. Sen skrev min morsa att hon ville bjuda på middag så det blir väl finmiddag idag iallafall. Vet inte om E följer med, vi får se.


Alltså jag vet inte vad jag ska skriva om.. Vill ni ens läsa om det som jag har skrivit nu? Det är ju skittråkigt! Sånna här ointressanta vardagliga skitsaker.. Men det är lixom inget drama i mitt liv just nu så då blir det tråkigt bloggande.



Ovido - Quiz & Flashcards