Addictlife

Alla inlägg den 22 maj 2012

Av anonym narkoman - 22 maj 2012 22:23

wow. Vilka underbara medmänniskor ni är. Ni möter mig med kärlek och omtanke fast jag tagit det här beslutet. Jag trodde att ni skulle dömma ut mig och kalla mig dum i huvet typ, för när jag var aktiv och bloggade förut så var det så jag bemöttes. Har velat säga sanningen länge nu, men inte vågat på nåt sjukt sätt. Jag menar, det är ju en anonym blogg, fast ändå inte på nått sätt. Det är ju som sagt många som vet vem jag är på riktigt, men jag orkar inte bry mig om det längre. Vill de sprida rykten eller snacka skit så får de väl göra det då.


Jag vill bara säga en sak till er som känner mig. SNÄLLA SNÄLLA inga kommentarer på facebook så att alla kan se. Jag vet att ni säkert skulle mena väl men det skulle va helt förödande för mig.


Min familj vet ingenting och jag vill ha det så. Jag hoppas att ni kan respektera det.


Just nu sitter jag iallafall och är skitdålig. Jag har gått på sub och morfin sedan påskhelgen och för första gången sedan dess kännt mig dålig faktiskt. Har inte fått i mig nånting alls idag i drogväg. Inte ens en cigarettjävel har jag. Kontot har legat på minus i flera veckor nu. Benson vi beställde från internet verkar ha fastnat i tullen och det har sett mörkt ut länge nu. Ekonomiskt alltså.


För övrigt mår jag ganska bra. Det känns inget särskillt att jag har tagit återfall. Jag trodde det skulle bli värsta ångest-stormen och panik men det kändes helt naturligt. För som ni vet så tog jag ju egentligen beslutet för flera månader sedan, jag har bara inte vågat ta steget.


Det är jättebra mellan mig och E. Vi pratar om att tända av just för att det inte finns någon sub i stan och det är alldeless för dyrt att gå på doll. Men för det behövs det en jävla massa benso, och som sagt dom har nog fastnat i tullen så vi får se hur vi löser det.


Hur går det med jobbet kanske ni undrar. Jo jag hade för hög frånvaro så dom ville inte ha kvar mig. Spelar ingen roll om jag har varit sjuk på riktigt, frånvaron är för hög och dom är inte intresserad av att hålla en plats när det finns dom som värkligen förtjänar att va där. Men min handläggare lyckades övertala dom att vi skulle ta en paus istället så jag får friskna till ordentligt också ska jag komma tillbaka i juni. Jag älskar det där jobbet och det känns så jävla orättvist. För jag har inte varit hemma pga av nå droger utan jag har varit sjuk på riktigt! Det minns ni kanske att jag skrivit om?


Hoppas morfinet kommer snart, orkar inte va dålig alltså.

Av anonym narkoman - 22 maj 2012 14:04

förlåt förlåt förlåt att jag svikit er mina läsare. förlåt att ja totalt skitit i er och inte orkat skriva. jag har ljugit för er. Jag har tagit återfall. Så nu har jag sagt det, nu vet ni.

Ovido - Quiz & Flashcards