Addictlife

Alla inlägg den 6 september 2010

Av anonym narkoman - 6 september 2010 20:09

idag hade jag möte med soc om vilken behandling jag ska få, och som det ser ut nu så blir det behandlingshem i en annan stad eftersom i min stad finns det inte behandlingar som inriktar sig på både psykiska problem och missbruk. Det är ju inte billigt att skicka iväg någon på en sådan behandling, men tydligen  är jag så pass viktig att de tänker spendera det på mig. Det trodde jag inte.

Ja, jag har tagit tjack. varför skulle jag annars blogga? Jag har ju sagt att jag bara gör det när ja är påtänd. Tog en panna nyss men blev inte nöjd nu heller. Varför biter inte tjacket på mig? Känner nästan inte färgen av pannorna jag tar nuförtiden. Kanske är det att jag tar för lite..

Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik och väntar på min pojkvän, han skulle åka och köpa sub åt oss. Det känns inte jättebra att jag tar så mkt opiater nu men bättre det än att ta tjack varje dag.

Fan vilken bra låt ja lyssnar på *sjunger med*

hej o hå

Ovido - Quiz & Flashcards