Addictlife

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

i'm sorry

Av anonym narkoman - 22 maj 2012 14:04

förlåt förlåt förlåt att jag svikit er mina läsare. förlåt att ja totalt skitit i er och inte orkat skriva. jag har ljugit för er. Jag har tagit återfall. Så nu har jag sagt det, nu vet ni.

 
 
Ingen bild

Charma

22 maj 2012 15:25

Inlägget "for my own protection" låg ju cashat så jag gick in och läste det. (som någon skrev dök det upp när man googlade). Så jag har vetat. Tänkte bara säga att för mig gör det inget att du ljugit. Jag följer dina inlägg och håller tummarna att det ska gå bra för dig. Men det är på nätet och jag har ingen personlig relation till dig, så jag känner mig inte sviken eller arg på dig på nåt sätt.

Vet inte om de som är dig nära känner annorlunda? Men tror iaf att alla tycker det är viktigast att du är ärlig mot dig själv. Också att du inte slår på dig själv varken för att du ljugit eller för att du tagit återfall. Är väl inte så ovanligt att göra det kan jag tänka? Du var ren ganska länge och jag hoppas du känner att det ändå var rätt väg att gå. Att du försöker resa dig, och kravla dig tillbaka in på den smala men jobbiga vägen.

Och jag tror att du behöver mer stöd på vägen från dem som varit i samma situation, men som håller sig rena nu. Allra särskilt om du tänker fortsätta leva ihop med någon som är aktiv missbrukare, det gör det säkert skulle jag gissa 100 gånger svårare.

 
Ingen bild

N

22 maj 2012 19:08

håller med Charma.. du har absolut inte svikit oss!
du har varit stark längre än många andra skulle klara.. och jag hoppas verkligen att du inte straffar och klankar ner på dig själv för att du gjort snesteg. även om du tar ett eller flera återfall på vägen så är ändå det viktiga att du inte tappar fotfästet helt.. fokusera på alla framsteg du gjort istället för på snestegen.

blir hur som helst bara glad att höra ifrån dig. du är grym och du klarar detta! kramar

 
Ingen bild

Mia

22 maj 2012 20:16

Kära du.
Som ovanstående talare skrivit så har du verkligen inte svikit oss. Jag läser din blogg för att du är en inspiration, du är så jävla stark (du vet inte själv hur stark du är!).
Det är inte konstigt att du tagit ett återfall med tanke på din situation, vissa av oss misstänkte det redan när du la upp ett lösenordsskyddat inlägg.
Jag tycker du är stark som berättar för oss, är det inte det bloggen är till för egentligen? Att kunna skriva ner precis vad som helst utan att vi dömer dig? Jag har ingen aning om vem du är, men jag följer din historia, tänker på dig och hoppas att du kan komma tillbaka på rätt spår igen!
Vill krama om dig och säga att allt kommer bli bra... :)

 
Ingen bild

josse

23 maj 2012 18:27

Haha det visste jag redan då du fick ut din så kallade medicin

 
Lina

Lina

23 maj 2012 20:31

Jättetråkigt att "höra"/läsa.. Vet inte vad jag ska skriva..men nu har du ju iaf tagit ett beslut, o hellre det än att Gå & fundera ska jag, ska jag inte?o må dåligt över det med.
Jag tycker det är skit tråkigt iaf:(
Kramar

http://linamarlene.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

M

30 maj 2012 18:36

har läst båda inläggen blev rätt tagen faktiskt. tycker det känns helt hopplöst och katastrofalt ursäkta jag säger det men är också en ärlig person. Din kille har ju inte varit så schysst och inte lyckats sluta utan dig, how on earth tror du det ska ske om ni båda håller på. Jätteledsen för din skull och besviken om jag nu får vara det. Fäst mig vid dig på ngt sätt.

 
Ingen bild

Maria

2 juni 2012 19:26

Jag skulle vilja läsa det lösenordsskyddade inlägget?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards