Addictlife

Alla inlägg den 2 november 2009

Av anonym narkoman - 2 november 2009 08:31

Cyanide and Happiness, a daily webcomic
Cyanide & Happiness @ Explosm.net

Av anonym narkoman - 2 november 2009 07:59

Ja här sitter man då.. Med två polare och alla är insnöad i sitt. Finns lixom ingen gnista hos nån utav oss tror jag.

Jag har iallafall sparat lite så jag bör klara mig hyffsat under dagen. Får se till att göra alla ärenden tidigt medans man fortfarande är på. Men dessvärre var det inga bra grejjer tycker jag.. De e ju lite synd när man redan svikit sig själv o tagit ett återfall så bör de ju åtminstånde va nå skjuss i grejjerna. Aja, man kan inte alltid få de bästa.


Det börjar dra ihop sig till en dusch, kanske man ska börja vandra hemöver och kolla om strömmen kommit tillbaka eller om de blivit nån elkatastrof och hela huset brunnit ner.. De vore ju bra onödigt.



Av anonym narkoman - 2 november 2009 03:12

Tungan ute

     

Av anonym narkoman - 2 november 2009 01:08

Vad var det jag sa? Tände på precis som jag förutsett. Inte var det bra heller.. Aja är hos polarn nu de e massa folk här så vi får väl se vad det blir för äventyr inatt.DiL?®iuM

Ovido - Quiz & Flashcards