Addictlife

Alla inlägg den 3 november 2009

Av anonym narkoman - 3 november 2009 15:04

maybe laundry and bloodstains on your t-shirt isn't your biggest problem right now, you gotta get the harpoon out of your chest first!


slog på tvn och seinfeld sa det som ett skämt, men det bara fastnade i huvet på mig. Skiter i om du inte fattar vad jag menar, it spoke to me.

Av anonym narkoman - 3 november 2009 13:56

idag är jag död. hah, önsketänkande.. ångesten är total.

Jag kan inte andas, jag dör på insidan.

idag ringde dom från soc och sa att dom tagit emot min remiss på sjukhuset och att jag nu står på en väntelista. Ska bli utvärderad av en psykolog om jag ska få börja med KBT-behandling eller inte. Kan inte föreställa mig att dom säger nej. En person ska inte vara såhär sjuk som jag är, det kan inte va rätt.

är världen såhär mörk? jag hör inga barn skratta o leka längre, jag ser inte de lyckliga paren i matbutiken. De existerar inte i min värld, men de måste ju finnas där right? För jag har sett dem förut, de lyckliga människorna. Men nu är det som att jag inte ser dem längre, jag ser bara världen i svart o grått. Inga glada färger, inga glada människor. Kan man bli färgblind av depression?


om jag ändå kunde finna styrkan nånstans, finna ljuset eller vad fan som helst. Det känns som att jag går i cirklar i mörkret vet inte vart jag är.


hur hamnade jag här? Jag var en osäker tjej på 14år utan självkänsla och lyckades hamna på fel spår. självhat och knarket fann varann och har gått hand i hand sen dess.

Jag  kan se tillbaka på många avfarter jag missat som kunde ha fått mig tillbaka på rätt spår, så egentligen vet jag ju vilka val som fört mig hit. Men vart är jag? Det var inte hit jag skulle.


  


synd att jag inte tror på gud då..

Ovido - Quiz & Flashcards