Addictlife

Alla inlägg den 4 november 2009

Av anonym narkoman - 4 november 2009 04:02

Jag har börjat vända på dygnet. Igår somnade jag vid 5 på morgonen och vaknade halv ett.-


Jag fick gratis röka förut Skrattande Också fick jag äntligen tag i nåra blåbär 6st. Dom klarar jag mig på i två dar till. Det är ju alltid nånting! Det är världens mirakelmedicin för mig. Tar jag två blå på morgonen så försvinner all ångest, jag fungerar som en normal person o kan gå på stan o se mig själv i spegeln och inte hata det jag ser, alltså ni förstår inte..  Det finns inte ens en tanke på dosen, saknar det inte för 5öre och suget försvinner. Men när dom tar slut så blir allt som vanligt igen. Tänk om man kunde förklara det för en läkare så dom förstår det, och inte bara ser på en som en knarkare som vill ha piller. För det är inte alls så.


En nära vän var här och såg film med mig ikväll, vi rökte o låg i soffan bara så jävla skönt.

Har varit så jävla dålig idag asså, innan han kom. Hade sån ångest att ja bara skaka emellan åt. Riktig jävla dödsångest..

Imorgon ska jag ta tag i allt här hemma till o börja med iaf. Har inte tvättat på evigheter känns det som.

Och nu. Nu ska jag röka mig till sömns. Känns som att jag inte sovit ordentligt på evigheter, så de ska bli skönt o få sova.


Natti

Ovido - Quiz & Flashcards