Addictlife

Alla inlägg den 13 november 2009

Av anonym narkoman - 13 november 2009 23:22

Sitter och skakar hemma nu så jag kan knappt skriva.

Det blir ett återfall ikväll som det ser ut nu, väntar bara på skjussen. Abstinensen och väntan tar knäckten på mig, jag måste snart spy tror jag

Av anonym narkoman - 13 november 2009 17:27

Imorrse (kl 15) tog jag iallafall min medicin + två xanor så jag känner mig lite trött o fluddrig just nu. Men jag bokade tvättstugan igår iallafall så jag ska tvätta mellan 18-22. Smart tänkte jag nu när jag kom på att det är fredag... Depressionen gör sig påminnd.

Det blir bara värre och värre för varje dag, jag orkar snart inge mer. Jag vill ha en panna! En pannjävel så jag kan få nånting gjort.

Istället för att bara sitta här och gäspa :O


Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag mår så jävla dåligt nu Gråter Jag orkar snart inge mer..



Ovido - Quiz & Flashcards