Addictlife

Alla inlägg den 12 november 2009

:'(

Av anonym narkoman - 12 november 2009 22:19

Jag är så jävla trött o less o förbannad nu Gråter

Jag hade bestämt träff med en kille för att handla en gubbe tjack men sen stänger karljäveln av telefonen så jag åker hem till honom och knackar på dörren - hör att det är någon hemma för de spelas musik som plötsligt skruvas ner och det blir knäpptryst. Sen börjar de spolas i kranarna därinne! Så jag står där som en jävla idiot och fortsätter banka på dörren men SVINET vägrar öppna dörren!!!! Blev så jävla arg att jag råka skrika åt min bästa vän i telefon, sen var ja skitotrevlig mot mina två polare som satt hos mig och väntade så nu känner jag mig som världens superbitch........

Nu är jag bara ledsen. Ledsen som faan. Trots att jag fick tag på fludder förut och känner att de funkar så vill jag bara gråta hysteriskt. Vafaaan lixom! Jag har haft sån abstinens de senaste nätterna att jag inte kan sova också när det fixar sig och man blir all excited också blir det såhär!! JÄVLA FITTFOLK DE BOR I DENNA STAD!!

Vafaan ska jag göra???

Jag kom på mig själv imorrse att jag inte ätit min medicin på flera dagar, men ändå tog jag den inte idag. Jag blir sämre och sämre för varje dag! Vafan håller jag på med?!

JAG VILL DÖ!!

Av anonym narkoman - 12 november 2009 11:27

Vad fan gör jag vaken vid den här tiden kan man fråga sig? Jo jag ska ner på stan och käka lunch med min kontaktperson. Halv tolv är väl inte tidigt tänker ni, nej det är det kanske inte men för mig som inte kan sova på nätterna är det jävligt tidigt..


Inget återfall än så länge.. Var över en vecka sedan jag tog en panna sist om jag inte minns fel. Det känns förjävligt. Det ända jag tänker på är attta en panna! Därför jag inte kan sova på nätterna, jag har sån fruktansvärd abstinens.


Vart väckt vid nio iallafall av att en gammal polare ringde, han muckade i tisdags. Det var roligt Glad Ska ringa han efter jag käkat lunch, sen ska jag kanske handla lite "medicin". jaja, jag vet.

Får se om det blir ett återfall idag eller inte, jag hoppas ju naturligtvis inte på det men jag är aldeless för sugen för att säga nej om nån erbjuder sig nu. Därför tänkte jag handla lite fludder o se om de blir bättre.. eller sämre...


Ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards