Addictlife

Alla inlägg under november 2009

Av anonym narkoman - 1 november 2009 04:58

Är hemma nu igen, fick med mig två x2or därifrån så jag kanske klarar morgondagen. Sista korken drack jag upp när jag kom hem. Va nice som fan o röka lite.

Jag ligger på soffan nu och lyssnar på såna här lugna låtar som verkligen träffar en i själen, dom sätter sig.

Men jag måste säga att jag mår ändå inte bra, försöker att inte tänka på det men ångesten ligger där och gror o väntar på att jag ska börja tänka på mitt liv, mitt jävla knarkande. Att jag måste göra nåt åt situationen.

Jag skjuter dom tankarna ifrån mig för jag är alltid extra känslig och destruktiv när jag tänder av, jag klarar helt enkelt inte av att tänka på det just nu..

Utan jag plåstrar såren med mildare droger, bättre? nä inte egentligen men för stunden funkar det och jag tar mig igenom ännu en dag i mitt personliga helvete.


Måste sova nu snart, ska på middag hos mormor imorgon och träffa hela familjen.. Som inte vet om att ja pundar (otroligt nog). De är så jobbigt att hålla masken när ja mår piss..

Ovido - Quiz & Flashcards