Addictlife

Alla inlägg den 1 april 2012

Av anonym narkoman - 1 april 2012 20:54

Vet ni vad jag insåg när jag stog och filosoferade i duschen alldeless nyss? Jag har 14månader nykter o drogfri idag!


Efter 1 år slutade jag lixom att räkna på nått sätt, men jag insåg det nu.


För övrigt har jag inte gjort nåt vettigt idag. Jag somnade nån gång mitt på dan och vakna vid 19.. Inte så jävla bra kanske, jag hoppas jag kan sova inatt för jag ska faktiskt jobba imorgon. Smakar på ordet jobba... Mmm det ligger bra i munnen!


Haha störd jag är.. Blir helt knäpp när jag sovit flera timmar över dagen och ställer mig i dushen på kvällen, känns som att jag ska gå till jobbet nu lixom men det blir fel det..


Aja, vilket tärt inlägg det här blev. Tänkte bara säga det där med 14 månader. Ha de gött!

Ovido - Quiz & Flashcards