Addictlife

Alla inlägg den 27 april 2012

Av anonym narkoman - 27 april 2012 12:54

Hej bloggen.. Förlåt att jag har varit så sjukt frånvarande hela den här månaden men jag har varit sjuk i typ 3 veckor nu..

Fick först urinvägsinfektion sen en kraftig förkylning på det som sakta men säkert håller på att släppa nu. Jag håller verkligen tummarna att jag kan jobba nästa vecka för jag har fan inte kunnat jobba på 3-4 veckor. Det känns värkligen förjävligt alltså, jag vill inte va hemma o va sjuk, ja vill jobba!


Men nu vet ni iallafall. Jag har verkligen varit skitdålig. Har inte ens läst några bloggar eller suttit vid datorn, bara legat i sängen och sovit och kollat på tv typ.


Men jag kan berätta en sak som har hänt som är helt fantastiskt. E har fått sina tänder!!! Han är så vacker. så SÅ vacker. Han ler med hela ansiktet nu, jag har inte sett honom le så på väldigt väldigt länge. Första gången jag fick se det så började jag gråta alltså, jag är så oerhört glad för hans skull.


Jag kan inte ens föreställa mig att inte ha några tänder. Att inte kunna le, att inte kunna tugga mat ordentligt, ja jag kan inte ens föreställa mig.


Han är så vacker, ni anar inte.

Ovido - Quiz & Flashcards