Addictlife

Alla inlägg den 14 april 2012

...

Av anonym narkoman - 14 april 2012 16:22

En lite kort uppdatering bara. Har inget särskillt att skriva just nu..


Har ju som sagt fett dåligt med pengar den här månaden. Snarare inga alls men jag ringde min kära far som kom och körde mig till affärn och köpte lite mat åt mig så nu slipper vi svälta iallafall. Tattarstil jag vet men vafan ska man göra då?


Sorry att bloggen är skittråkig just nu.. Vet inte vad mer jag ska skriva.


P.s Hade fått en fråga samt en väldigt fin kommentar!

Ja jag har missbrukat utskrivna läkemedel. När jag fick medicinen så experimenterade jag med den mycket (det här är alltså när jag var runt 18) och sedan har jag väl använt medicinen mycket när jag har tänt av och så. Men jag har inte direkt drogat på medicinerna för så starka är dom inte.. Men som sagt det har hjälpt när jag haft avtändning och så.. Nu äter jag dom iallafall som jag ska!

Ovido - Quiz & Flashcards