Addictlife

Alla inlägg den 11 april 2012

Av anonym narkoman - 11 april 2012 13:46

Fler frågor..


Hur kan du leva med någon som tar droger?

Jag har fått den här frågan tusen gånger känns det som, och jag har inget bra svar på den heller. Jag gör det bara. Jag vet inte hur det funkar, jag vet inte hur länge det kommer funka, det bara gör det. Jag orkar inte gå in på det. Jag har snackat om det så mycket på bloggen ändåså..


började den antidepressiva medicinen funka direkt för dig?

Jag tror att jag började må bättre direkt för att jag lixom intalade mig själv att det skulle bli bättre snart eftersom jag hade fått medicinen. Lite placebo effekt sådär i början kanske, men nu känner jag att jag mår lite bättre. Det är ingen mirakelmedicin, men det tar udden av dom här djupa dalarna lixom. Hade mycket biverkningar i början också men dom har släppt nu som tur är..


Förlåt för lite oinspirerade svar och så.. Mår inte super idag. Fick sjukanmäla mig från jobbet för jag höll på att kräkas direkt när jag klev upp. Jag tror att det är för att jag slarvar med maten igen. Äter knappt frukost, och sen eventuellt ett riktigt mål mat om dagen. Beror på om det finns något hemma, vilket det är dåligt med nu eftersom ekonomin är åt helvete. Jaja, som man bäddar får man ligga.


Skulle verkligen vilja jobba imorgon. Jag ska bara jobba halvtid egentligen men det blir en heldag imorgon så får jag va ledig på fredag istället, skönt! E fyller år om ett par dagar, tips på vad jag kan ge han i present? Han fick en ryggkliare i julklapp som han fullständigt älskade eftersom han har exem och inte når att klia sig på ryggen. Skulle vilja komma på nåt lika klockrent nu men det är svårt.. Får ta och fundera lite..

Ovido - Quiz & Flashcards