Addictlife

Alla inlägg den 29 april 2012

Av anonym narkoman - 29 april 2012 09:50

Jag är så trött nu. Jag skulle vilja lägga mig och sova mer men jag kan inte för när jag ligger ner kan jag inte andas. Det är otäckt som fan, fick ta astmaspray av E inatt fast jag inte ens har astma. Tror jag? På senaste så piper det ofta i lungorna på mig, oftast efter jag har rökt så jag antar att det har med rökningen o göra, inte astma. Men det är jättejobbigt, särskillt när jag vaknar mitt i natten i panik för att jag inte kan andas.


Jag antar, och hoppas, att det bara har med förkylningen att göra. Har fått fett ont i öronen också. Igår hade jag som lock för öronen hela dagen och inatt känndes det som att jag spräckte båda trumhinnorna typ, det bara knäpper och gör ont som fan. Och tjock slemhosta från helvetet på det.


Och jag som ville jobba imorgon.. Det är nästan så att jag gråter en skvätt, så frustrerande är det! Jag orkar inte va sjuk nå mer!! Jag känner mig så värdelös så att jag funderar på att säga upp mig från praktiken. Vad är det för mening när jag aldrig är där? Har inte jobbat på typ en månad känns det som. Det känns som att alla som jobbar där också tycker att jag är värdelös.. Men det är säkert mina egna rädslor men ändå. Det är skitjobbigt, jag får sån jävla ångest.


Den här förkylningen har värkligen slagit ner mig alltså. Det känns som att jag ligger på backen i fosterställning och skriker SLUTA SLUTA SLUTA. Jag orkar inge mer!

Ovido - Quiz & Flashcards