Addictlife

Alla inlägg den 18 april 2012

Av anonym narkoman - 18 april 2012 10:00

Idag ska jag på uppföljningssamtal på praktiken. Skulle egentligen ha vart ledig idag, och hade helt glömt bort detta möte. Men så skickade jag mail till min handläggare igår och bad henne fylla på mitt busskort och då svarade hon att hon kunde ta med sig det till mötet. Vilken tur egentligen, annars hade jag inte dykt upp.


Jag är lite nervös faktiskt. För av dom här 4 veckorna jag har haft praktiken så har jag varit borta nästan 2.. Det känns jättejobbigt, för jag vill ju verkligen jobba och trivs jättebra med det jag gör. Jag vet inte om det är aktuellt att förlänga praktiken eller om jag bara får jobba veckan ut.


Sen så är det en annan grej också.. Men det är jag inte redo att skriva om än.


Funderar på om jag ska åka en sväng förbi mormor på vägen hem. Jag har fått en symaskin av henne som hon ska lära mig att använda. Ska bli kul om jag kan lära mig använda den, för jag har en del kläder som jag skulle vilja sy om. Både jag och E har dessutom en del kläder som skulle behöva lagas.


Nu måste jag springa till bussen. Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards