Addictlife

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av anonym narkoman - 2 oktober 2011 10:16

Jag har vaknat flera gånger under natten av att det har kliat i ansiktet. Nu när jag klev upp och kollade mig i spegeln höll jag på att ramla baklänges. Jag är knallröd i hela ansiktet, och ända ner på halsen. Det kliar så jag håller på att bli vansinnig!

Jag ringde morsan och fråga vad det kan vara och hon sa att det kan ha med hormonerna att göra eftersom jag fick mens nyss. Jag hoppas att det är nåt så simpelt.. Jag har inte ätit nåt som jag inte brukar äta heller så jag hoppas att det inte är allergi. Vill inte sluta äta maten som jag äter nu.


Oj jösses, vet ni vad jag precis kom på? Om en vecka muckar min pojkvän! En vecka! Fan vad jag längtar.


Idag ska jag träffa min sponsor för att redovisa en uppgift jag fick ang mitt snatteri. Jag är nöjd med uppgiften så jag tror att hon kommer va det också. Jag har lätt för att skriva emellanåt så jag är inte orolig.

Sen ikväll ska jag på sinnesrogudstjänst med min mormor. Hon ringde igår och kände sig ensam och jag förstår henne, hon har haft huset fullt nu sen begravningen och helt plötsligt åkte alla och hon är ensam kvar. Stackars mormor, ska bli skönt att få umgås med henne idag.



Fan va det kliar... jag blir galen!

Ovido - Quiz & Flashcards