Addictlife

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av anonym narkoman - 25 oktober 2011 10:00

Godmorgon. Jag blev väckt av att Råba ringde (rådgivningsbyrån), hon frågade om det hade hänt nåt och ja det kan man väl säga att det har men jag kände mig inte bekväm att prata om det när min pojkvän låg brevid.

Jag vet inte vad jag ska säga, det känns som att jag bara vill blunda för allting men det kan jag inte. Jag måste fejsa detta annars blir det mitt återfall och död. Dramatiskt det lät men sån är jag på morgonen. Om jag inte är dramatisk så tar jag det inte på allvar..


Men vad ska jag skriva om det? Jag kanske inte riktigt har vaknat än..


Idag ska vi iallafall träffa hans syster och hennes barn och gå på en nyöppnad affär här i stan, sen ikväll har jag eftervård. Då lär det bli en hel del pratande om det som har hänt. Orkar jag?

Jag måste.


Jag skriver väl nåt mer under dagen kanske nu måste jag ha frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards