Addictlife

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av anonym narkoman - 29 oktober 2011 10:37

Igår hade vi en bra dag, äntligen!

Vi klev upp, for in till soc och hämta papper, sedan in till hans mamma och fikade och sedan for vi på dollarstore. Det var lite väl mycket folk där för oss båda tror jag så vi gick bara igenom i stort sett men vi fick ändå med oss en del bra grejjer.

Han hade egentligen tänkt åka på hockey men vi vet båda två vad som händer då, och jag misstänker att det är just därför han ville åka, men i slutändan så bestämde han sig för att stanna hemma med mig och se film och mysa.

Vilket jag inte kan beskriva hur tacksam jag är för. Han sa till och med under ikvällen att han är glad att han stannade hemma och det gjorde mig så glad!

Jag har fått nytt hopp, vi kan ha bra dagar vi måste bara komma på vad vi ska göra. Vi har fan till och med sovit bra inatt kom jag på nu. Åh vilken fin morgon!

Han ligger fortfarande och sover och det är typ helt otroligt för han sover alltid jättedåligt.


Javisst ja, jag började röka igår igen. Jag hade inte rökt på 4månader och det kändes. Det gör lixom ont i lungorna när jag röker och jag har hittills inte lyckats röka en hel cigg. Men det känns ändå bättre att plocka upp ciggen än att plocka upp drogen. Jag ska väl försöka hålla mig till ett minimum så jag inte förstör både rösten och ekonomin. Det var ju dom två anledningarna jag hade när jag slutade..


Ovido - Quiz & Flashcards