Addictlife

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av anonym narkoman - 4 juni 2011 11:35

Jaha då kommer man förmodligen att bli hemlös igen då.. Jag har ett andrahandskontrakt på min lägenhet och killen som äger den hade skickat ett mail till mig för två månader sen att han ville ha tillbaka den men det har inte jag sett eftersom jag varit på behandling. Och igår tog jag äntligen mod till mig att maila honom och fråga om jag fick hyra ett år till för det har jag skjutit upp i flera månader och nu fick jag alltså detta till svar. Att jag har tills slutet på månaden på mig att flytta ut! HELVETE!!!

Det här är det sista jag behöver just nu känns det som. Men kanske det är precis det jag behöver eftersom jag inte kunnat bo i lägenheten sen jag kom hem från behandlingen, jag är fortfarande hos mina föräldrar. Alla minnen och sånt shit.

Men till slutet på månaden?? Hur FAN ska jag lyckas med det??

Det går tungt för mig nu.. Igår hade jag det jobbigt också. Jag for in till stan och gick och solade, sen fick jag för mig att jag skulle "råka" gå förbi där alla pundare och alkisar håller hus men som tur var så var det ingen där. Jag gick på ett möte på kvällen och nån sa att jag "måste sluta jiddra med mitt tillfrisknande" vilket jag verkligen tog åt mig av. På ett bra sätt. Det är precis det jag gör nu, jag håller på och testar gränser och det har jag fan inte råd att göra. Rätt som det är så kliver man över den där jävla gränsen och sen är det slut. Tack och godnatt lixom. Fan jag behöver ett möte känner jag, måste kolla upp vart det finns nåt ikväll.

Det är superfint väder ute men jag känner inte längre för att gå ut, men jag känner inte för att sitta inne heller. Sen kommer mormor och ska gå ut med hunden och jag har ingen lust att förklara för henne varför jag är så deppig nu.

Jag känner iallafall inte för att knarka eller supa. Det skulle bara göra saken ännu värre. Tur att jag har den insikten..

Idag känns det tufft. Jag har fått för mig att det är Guds fel för att jag ber han om mod och styrka också ger han mig en sån här utmaning.

Ovido - Quiz & Flashcards