Addictlife

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av anonym narkoman - 30 juni 2011 08:58

Hej hej hemskt mycket hej.


Jag sitter inne i stan och har lånat en dator, jag orkar inte använda min egen för sladden är glapp så den stängs av hela tiden.

I tisdags skulle jag ha börjat på eftervården men jag ringde och sa att jag inte kunde komma för att jag skulle åka och ta reda på saker i några släktingars lägenhet. Det var min farmors syster och hennes mans lägenhet och dom har båda dött så att jag ville va där och visa mitt stöd.

Jag skulle iallafall få ta en bänkdiskmaskin och det är ju bra för jag hatar att diska. Sen skulle jag få massa kristallglas och sånt också men det får morsan ta reda på för annars kommer jag säkert ha sönder det.


Idag ska jag lämna tillbaka nycklarna till gamla lägenheten och det känns både bra och nervöst. Jag har ju pundat ganska mycket i lägenheten så den är rätt sliten men vi gjorde ingen besiktning innan jag flyttade in så egentligen kan han inte klaga.

Jag känner att jag vill flytta in i min nya lägenhet nu, helst igår. Men det är en del grejjer kvar att göra. Jag ska lämna in soffkuddarna till kemtvätt för dom luktar så mycket rök också har jag massa kartonger med grejjer som ska sorteras och upp på vinden.


Jag pratade med min pojkväns mamma nyss och hon berättade att nu väger han över 100kg! haha! jag kan inte tänka mig honom så stor för han har alltid vart smal så länge vi kännt varandra. Men det ska bli skitkul o se =)


Kl 10 ska jag på samtal med min gamla socialhandläggare och prata om återfallsprevention och annat som kan va bra o prata om.

Sen vet jag väl inte vad jag ska göra, gå tillbaka hit och skriva ut lite akord till gitarren kanske.....

Ovido - Quiz & Flashcards