Addictlife

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av anonym narkoman - 6 juni 2011 23:26

Dom här brickorna betyder så oerhört mycket för mig. Jag är stolt över mig själv för att jag har tagit mig såhär långt. Om två månader får jag ta nästa. Längtar som fan!

 
Av anonym narkoman - 6 juni 2011 17:42

Idag känns det också helt okej, jag klev upp lite tidigare för att vänja mig för att jag ska börja en kurs imorgon som är på tre veckor sedan ska jag väl förhoppningsvis ha en praktikplats. Men det var så tråkigt att va vaken vid den tiden så jag gick o la mig igen o sov till tolv..

Jag är lite rastlös tror jag, mest pga det här med lägenheten. Jag vill helst veta nu på en gång om jag får den eller inte. Jag ska ringa socialtjänsten imorgon och fråga hur det blir med min eftervård och då ska jag prata med dom om lägenheten också.

Jag har inte gjort ett skit idag, mest suttit framför tv:n och legat en stund i hängmattan. Jag ser faktiskt fram emot morgondagen, annars brukar jag ha sån ångest innan jag ska göra nåt nytt men nu känns det bara spännande. Jag ska ringa min kontaktperson imorgon också o träffa henne. Får se vad hon säger om allt detta.

Jag saknar tjejerna på behandlingshemmet. Jag fick ett sms av en av medlevarna som sa upp sig strax innan jag åkte hem och hon sa att hon hade döpt sin blomma efter mig och att hon tänkte på mig. De va väl gulligt? :)

Jag är så jävla uttråkad.. Undra om jag ska gå på affärn o köpa bananer bara för att göra nåt..

Ovido - Quiz & Flashcards