Addictlife

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av anonym narkoman - 7 juni 2011 22:09

Idag har varit en fantastisk dag! Jag började den här kursen imorrse som jag ska gå i tre veckor och det var jätteroligt. Jag tror att det kommer att bli jävligt bra det här. Och vem tror du jag mötte där av alla människor? Jo min pojkväns mamma! Hon blev så glad när hon såg mig att hon gav mig en stor puss på munnen. haha! En kvinna där frågade om vi kände varann och då svarade hon att jag tillhör familjen, gulligt va? Sånt där betyder skitmycket för mig, jag blev så glad för att hon blev så glad att se mig. Hon är världens bästa. Hur kan jag ha missat att hon jobbar där? Aja, det blev ju en rolig överraskning iallafall!

Sen så ringde jag till soc och berätta om allt det här med lägenheten och det. Berättade att jag varit och tittat på en lägenhet som hade något högre hyra än den jag har nu men det var okej för dom och de känns ju bra.

Nä nu ska jag glo lite tv och spela gitarr sen måste jag sova så jag orkar med morgondagen också.

Ovido - Quiz & Flashcards