Addictlife

Direktlänk till inlägg 9 april 2012

Monday

Av anonym narkoman - 9 april 2012 15:04

Måndag. Folk jobbar inte idag va? Annars har jag gjort bort mig. Tänkte ringa in imorgon och höra hur jag ska jobba den här veckan. Jag jobbade ju bara måndag förra veckan sen blev jag deprimerad och tog ledigt resten.. Fyfan vad dåligt gjort av mig egentligen..


Har det riktigt jobbigt med pollenallergin nu också. Pappa köpte ögondroppar och nässpray åt mig men jag tycker inte det funkar så jättebra. Ögondropparna funkar på de sättet att det kliar inte i ögonen, men dom blir fortfarande röda så det ser ut som att jag har rökt hash typ! Nässprayen funkar inte alls.. Det svider när jag tar dropparna också? Ska det göra det?


Det blir värre varje år. Hade inte allergi när jag var liten utan fick det när jag var runt 15 kanske..


Nog om det. Idag ska jag iallafall åka till mormor och äta middag med familjen. Det ser jag fram emot. Jag har fett FETT dålig ekonomi den här månaden så vi har inte särskillt mycket mat hemma.. Får se om jag kan snika med mig lite därifrån sen. Tattarlivet gör sig påminnt..


Hur mår jag annars då? Ja hur fan mår jag egentligen. Jag vet faktiskt inte om jag ska va ärlig. Känner mig lite avstängd faktiskt. Vill inte riktigt känna efter. Sen jag började äta medicinen så har depressionen släppt jättemycket, men ångesten kommer ju i vågor lixom. Ibland är det jättejobbigt och ibland känns det lättare. Jag är inte sådär supertrött längre heller som jag vart i början och det är så jävla skönt! Nu behöver jag inte sova flera timmar mitt på dan längre, även om jag kanske gör det ibland ändå bara för att jag har tråkigt eller så.


Drömt mardrömmar har jag tydligen gjort också. E sa att jag legat och skrikit "SLUTA SLUTA SLUTA" i sömnen. Ovanligt? Nää..

 
 
Ingen bild

N

9 april 2012 16:05

började den antidepressiva medicinen funka direkt för dig?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards