Addictlife

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

möte

Av anonym narkoman - 18 april 2012 10:00

Idag ska jag på uppföljningssamtal på praktiken. Skulle egentligen ha vart ledig idag, och hade helt glömt bort detta möte. Men så skickade jag mail till min handläggare igår och bad henne fylla på mitt busskort och då svarade hon att hon kunde ta med sig det till mötet. Vilken tur egentligen, annars hade jag inte dykt upp.


Jag är lite nervös faktiskt. För av dom här 4 veckorna jag har haft praktiken så har jag varit borta nästan 2.. Det känns jättejobbigt, för jag vill ju verkligen jobba och trivs jättebra med det jag gör. Jag vet inte om det är aktuellt att förlänga praktiken eller om jag bara får jobba veckan ut.


Sen så är det en annan grej också.. Men det är jag inte redo att skriva om än.


Funderar på om jag ska åka en sväng förbi mormor på vägen hem. Jag har fått en symaskin av henne som hon ska lära mig att använda. Ska bli kul om jag kan lära mig använda den, för jag har en del kläder som jag skulle vilja sy om. Både jag och E har dessutom en del kläder som skulle behöva lagas.


Nu måste jag springa till bussen. Hej så länge!

 
 
Ingen bild

N

18 april 2012 12:42

lycka till på mötet! är det heltid eller deltid som du jobbar? kanske vore bäst att bara vara där ett par dagar i veckan eller så till en början? är ju inte bra om du känner dig pressad och stressad till att arbeta när du mår dåligt.

 
Lina

Lina

18 april 2012 12:58

Hej:) Jag "bor" i närheten utav dig, så vi kanske kan ses ngn dag om du vill? lycka till på mötet. Kram

http://linamarlene.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards