Addictlife

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

kan inte andas

Av anonym narkoman - 29 april 2012 09:50

Jag är så trött nu. Jag skulle vilja lägga mig och sova mer men jag kan inte för när jag ligger ner kan jag inte andas. Det är otäckt som fan, fick ta astmaspray av E inatt fast jag inte ens har astma. Tror jag? På senaste så piper det ofta i lungorna på mig, oftast efter jag har rökt så jag antar att det har med rökningen o göra, inte astma. Men det är jättejobbigt, särskillt när jag vaknar mitt i natten i panik för att jag inte kan andas.


Jag antar, och hoppas, att det bara har med förkylningen att göra. Har fått fett ont i öronen också. Igår hade jag som lock för öronen hela dagen och inatt känndes det som att jag spräckte båda trumhinnorna typ, det bara knäpper och gör ont som fan. Och tjock slemhosta från helvetet på det.


Och jag som ville jobba imorgon.. Det är nästan så att jag gråter en skvätt, så frustrerande är det! Jag orkar inte va sjuk nå mer!! Jag känner mig så värdelös så att jag funderar på att säga upp mig från praktiken. Vad är det för mening när jag aldrig är där? Har inte jobbat på typ en månad känns det som. Det känns som att alla som jobbar där också tycker att jag är värdelös.. Men det är säkert mina egna rädslor men ändå. Det är skitjobbigt, jag får sån jävla ångest.


Den här förkylningen har värkligen slagit ner mig alltså. Det känns som att jag ligger på backen i fosterställning och skriker SLUTA SLUTA SLUTA. Jag orkar inge mer!

 
 
Ingen bild

N

29 april 2012 11:24

shit det låter ju allvarligt och väldigt obehagligt , har du varit hos läkaren? :/

 
Ingen bild

Charma

30 april 2012 08:26

Nej, sluta inte praktik. Det du skulle kunna göra är att ringa dit. Säga att du fortfarande är jätterisig och att om det inte blir bättre måste du uppsöka vårdcentralen. Att du bara ville uppdatera dem om hur du mår, och att du ser fram emot att få komma tillbaka och jobba. Då blir de glada och positiva till dig och slipper spekulera.

 
Ingen bild

L

2 maj 2012 08:43

Jag vill gärna läsa även det lösenordsskyddade inlägget. hur går man vidare för att få det!

 
Ingen bild

Charma

2 maj 2012 09:36

Hmm... Nya regler? Har ju följt din blogg ett tag, men nu ser jag att det är lösenordsskyddat.

 
Ingen bild

Kriss

2 maj 2012 16:25

Kommer du inte skriva mer för oss som inte har lösen? Hoppas att få läsa mer om dig. Hoppas att du mår bättre snart och ge inte upp praktiken, ring och förklara läget så har du gjort vad du kan!

 
Ingen bild

Mia

2 maj 2012 18:16

Hej kära du :)
Jag hade gärna också läst det lösenordsskyddade inlägget... ska du låsa bloggen helt eller är det bara detta inlägg?
Kikar in på din blogg varje dag, men kommenterar inte alltid. Hoppas du mår bättre nu! /Mia

 
Ingen bild

lina

2 maj 2012 19:22

Kan jag få lösen?:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards