Addictlife

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Fingers crossed

Av anonym narkoman - 15 februari 2012 18:00

Idag har jag sorg.. Jag kom hem för en timme sen efter att ha lämnat E på avgiftningen. Det känns jobbigt, jag fick inte ens följa med in, men samtidigt är jag jätteglad att det äntligen blir av. Jag vet inte hur det blir med besök och så, jag hoppas att jag får besöka honom, men får jag inte det så får det så lov att gå bra ändå. Vi var ju för fan ifrån varandra i över 8 månader då borde det här va hur enkelt som helst eller hur? Njaa..


Han har varit på halvtaskigt humör hela dagen men det är inte så konstigt. Han har knappt sovit nånting inatt heller.. Mitt hjärta.. Önskar att jag fick vara med han nu. Sen så har jag för ovanlighetens skull knappt nå pengar på telefon heller så jag kan inte ringa. Snacka om tärt!


Det är som abstinens alltså, tycker det är skitjobbigt att vara ifrån honom. Men han har det nog 100gånger värre just nu..


Suck. Ja det är nu det börjar. Jag hoppas att det här kommer att gå bra!!!

 
 
Ingen bild

Alex

15 februari 2012 20:06

Tänker på er och kag hoppas att han lyckas och vågar ta tag i sina problem så att ni slipper skiten (drogerna).

 
Ingen bild

M

15 februari 2012 20:46

håller tummarna för er!

 
Ingen bild

N

15 februari 2012 20:52

jag tror verkligen att det kommer lösa sig för er! han verkar ju motiverad att sluta och det är ju det allra viktigaste, det avgörande! kram

 
Ingen bild

K

15 februari 2012 20:56

Är ganska nytillkommen läsare, men har läst igenom din blogg från de första inläggen till idag.
Håller verkligen tummarna för er båda, och hoppas allt ordnar sig.

 
Ingen bild

L

16 februari 2012 08:03

Håller tummarna!! Lyckönskningar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards