Addictlife

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av anonym narkoman - 27 februari 2012 19:18

Kul att det var några som ville bli vän med mig, dock är det en av er som jag inte kan hitta. Jag vet inte om du har nån inställning så vem som helst inte kan hitta dig.. N.M hoppas du ser det här och inte tror att ja bara dissar dig.


Jag är med en vän och ser på film just nu, så jag bloggar väl imorgon tror  jag.

Av anonym narkoman - 27 februari 2012 12:15

Hej allihopa. Jag kan inte säga att det känns bättre nu, jag önskar att jag kunde det.. Jag sitter fortfarande och väntar på att han ska höra av sig.. Hoppet lever fortfarande för det här förhållandet.


Jag hade fått en fråga om att bli vänner på facebook av en av er, och jag vill inte skriva ut mitt namn här på bloggen, så jag har funderat... Om det finns någon som verkligen vill bli vän med mig på facebook så kan ni skriva erat namn i det här inlägget så addar jag er. Jag kommer göra så att alla kommentarer måste godkännas av mig innan dom publiceras, och kommentarer med era namn kommer jag naturligtvis inte lägga upp.


Men OM ni ska bli vän med mig på facebook så är det jätteviktigt att ni inte skriver nånting om bloggen så andra kan se, eller skriver nånting om det jag skrivit om här så andra kan se, förstår ni?


Ni kan ju naturligtvis skriva privata meddelanden till mig, men jag behöver väl inte förklara hur facebook fungerar..


Nog om det. Jag ska åka ut till ett köpcentrum idag och hälsa på en gammal arbetskamrat och käka lunch med henne. Jag blir galen av att bara sitta hemma och ha ångest över hela den här situationen.


Den här vännen som var här och hämtade E's saker skulle träffa han idag och prata med han, och jag hoppas att det kommer något bra utav det. Jag vill ju verkligen inte att det ska sluta såhär, men om han inte bryr sig så har jag inget val..

Ovido - Quiz & Flashcards