Addictlife

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

So it begins...

Av anonym narkoman - 17 februari 2012 11:19

Godmorgon. Det går ganska bra faktiskt att sova själv, jobbigast är det när jag ska försöka somna.. Får nästan alltid ångest och blir stressad när jag ska gå och lägga mig, jag vet inte vad det beror på. Då brukar det hjälpa att E ligger brevid mig, men nu får jag klara mig själv ett tag.. Som sagt det går ganska bra, bättre än jag hade förväntat mig.


Kom att tänka på en sak förut. Det är lite lustigt att för ett år sedan så var jag i stort sett klar med avtändningen, och ett år senare har E precis påbörjat sin. Jag tänker ofta "tänk om jag visste det här för ett år sedan" sen blir jag rädd när jag tänker på att jag har absolut ingen aning om vart jag kommer att vara nästa år. Om jag hade alla svaren skulle jag nog fega ur...


Är fortfarande nervös att han kommer att avbryta och ge upp. Han sa till mig igår att han kunde lika gärna ha gjort det här hemma.. Jag sa bara "men nu är du ju där så det är lika bra att stanna". Sa inte det jag tänkte, dvs "du hade ALDRIG klarat att göra det här hemma, vem försöker du lura?".


Idag kan jag tänka mig att han börjar bli dålig på riktigt. Igår var ju första dagen helt utan droger, så det börjar nog idag.. Han skulle inte få någon nertrappning heller, utan bara blodtryckssänkande. Egentligen så är väl det lika bra tycker jag, samtidigt som jag skulle vilja att det blir så smärtfritt som möjligt för honom.


Vet inte vad jag ska hitta på idag, jag känner mig hängig.. Hoppas att jag inte blir sjuk igen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards