Addictlife

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

killing me softly

Av anonym narkoman - 21 februari 2012 22:21

Tack för era kommentarer, ni skriver verkligen jättefint. Det är bara så overkligt när jag läser.. Kan inte greppa att det är mig ni skriver till.. Kan inte fatta att det här är verklighet det här jävla helvetet jag lever i, hur sjukt det än låter.


Jag kliade mig på ögonbrynet nyss och det bara lossnade hår.. Vafan är det som händer? Håret bara rasar på mig! Tycker det är skitjobbigt, för jag har långt tjockt hår och har alltid haft.. Skulle dö om håret skulle bli helt förstört.


Värken i magen går upp och ner. Det har varit relativt lugnt idag, men så fort jag kollar på klockan och tänker "vart fan är han" så gör det ont igen. Har tårarna i halsen när jag skriver detta, vafan är det som händer med mig??


Jag har inte pratat med E sen klockan 18 och då väntade han på nån jävla kille som skulle komma med pengar som han var skyldig, han sa att han hade dåligt batteri och skulle försöka komma hem så fort som möjligt. Nu är telefonen avstängd och jag har inte hört nåt..


Nu fick jag huvudvärk också. Vafan är det med min kropp alltså?! Ja tycker det här är fett obehagligt nu, det känns som en panikattack är på väg nästan.. Har inte haft en riktig sån på aslänge och vill verkligen inte ha en nu.


Vi får väl se om han kommer ikväll eller inte. Nu orkar jag inte skriva nåt mer my head is killing me...

 
 
lina

lina

22 februari 2012 11:00

Dags att börja skydda dig själv nu, vet att du älskar honom..men är han värd det? att du kanske börjar droga igen? Även om man har det "bra" ute tillsammans så är det verkligen inte värt det.. Man lever i en illusion..Kärleken är stark, och jag tror att när E vill göra något åt sitt liv, så kommer ni att kunna hitta tillbaks till varandra.. o ge varandra den kärlek som ni båda är värd..Just nu är det kanske mycket ta o ge..Låter hårt..men jag vill inte stryka dig medhårs..för det hjälper inte dig..snarare stjälper.. Jag vet att du går igenom tuffa grejer och att det är hemskt att vara i den position du är nu.. Du behöver leva!!!

http://linamarlene.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards