Addictlife

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

ångest

Av anonym narkoman - 27 februari 2012 12:15

Hej allihopa. Jag kan inte säga att det känns bättre nu, jag önskar att jag kunde det.. Jag sitter fortfarande och väntar på att han ska höra av sig.. Hoppet lever fortfarande för det här förhållandet.


Jag hade fått en fråga om att bli vänner på facebook av en av er, och jag vill inte skriva ut mitt namn här på bloggen, så jag har funderat... Om det finns någon som verkligen vill bli vän med mig på facebook så kan ni skriva erat namn i det här inlägget så addar jag er. Jag kommer göra så att alla kommentarer måste godkännas av mig innan dom publiceras, och kommentarer med era namn kommer jag naturligtvis inte lägga upp.


Men OM ni ska bli vän med mig på facebook så är det jätteviktigt att ni inte skriver nånting om bloggen så andra kan se, eller skriver nånting om det jag skrivit om här så andra kan se, förstår ni?


Ni kan ju naturligtvis skriva privata meddelanden till mig, men jag behöver väl inte förklara hur facebook fungerar..


Nog om det. Jag ska åka ut till ett köpcentrum idag och hälsa på en gammal arbetskamrat och käka lunch med henne. Jag blir galen av att bara sitta hemma och ha ångest över hela den här situationen.


Den här vännen som var här och hämtade E's saker skulle träffa han idag och prata med han, och jag hoppas att det kommer något bra utav det. Jag vill ju verkligen inte att det ska sluta såhär, men om han inte bryr sig så har jag inget val..

 
 
Ingen bild

C

27 februari 2012 16:12

Du är stark, du klarar detta.
Du måste tänka på dig själv också, att ha kontroll över någon annans handlingar kommer aldrig gå. Hoppas kan man alltid, men man får också vara realistisk. Jag tror på dig.
Kämpa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards