Addictlife

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

puck you

Av anonym narkoman - 14 februari 2012 10:42

Godmorgon!


Dagen igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig när jag bloggade på morgonen, men den blev bra ändå! Jag och E for in till stan och gick en promenad med hans mammas hund, sedan gick vi och fikade tillsammans. Jag åkte hem efter det, för jag hade ju tänkt träffa min kompis men hon var så seg.. E sms:ade mig senare och frågade om vi skulle gå på hockey på kvällen och det gjorde vi med två av hans kompisar. Det var skitkul faktiskt, även fast jag knappt förstår nånting.. Sen var tanken att jag skulle träffa min polare efter hockeyn men då svarade hon inte så vi for hem istället.


E gick tidigt imorrse för han hade tandläkartid. Jag brukar följa med honom men han har tydligen jättemycket att göra idag eftersom han ska in på avgiftning imorgon. Det kan jag faktiskt förstå så jag tänker inte bråka på han idag.


Förstår fortfarande inte hur fan soc har tänkt med bara 5 dagar avgiftning.. Det är ju då det är som värst typ, efter ca 5 dagar.. Iallafall för mig så var det så, det började den 3e dan sen blev det bara värre och värre. Innan det var klart så hade det gått 2,5 vecka innan jag kunde stå på benen utan att skita på mig typ.


Ni som tänt av på opiater vet hur det är... Vill ALDRIG göra om det!


Sen så gick inte jag på nå mega doser heller, tog inte särskillt stora doser sub men desto mer dolcontin. Sen så hade vi inte råd att ta hur mkt som helst heller.. De vart väl så att man höll sig frisk de flesta dagar, mer än så var det inte på slutet iallafall. TROR JAG ska jag skriva nu, för ska jag vara ärlig så minns jag inte så jävla bra, det var trots allt mer än ett år sedan.


Min polare som jag hade tänkt träffa igår hörde av sig nu, hon ville käka lunch. En polare till henne (som jag absolut inte tål) hade tagit hennes telefon igår "av misstag" jo tjena.. Så vi skulle ses idag istället. Skönt, för jag har fan inget att göra idag förutom eftervården ikväll.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards