Addictlife

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Oooh crap...

Av anonym narkoman - 19 februari 2012 13:21

Ohh myyy goood.... fyfan va dåligt ja mår nu alltså..


Är så jävla sjuk så det är inte sant.. Det måste ju va nå psykiskt för att E är på avgiftningen eller? Hur fan blir man såhär mega förkyld bara över en natt? desssutom samtidigt som kärleken ligger på sjukhuset med avtändning.. Tycker det är jävligt mysko iallafall..


Igår for jag till föräldrarna och åt middag. På vägen dit så svängde jag förbi sjukhuset och lämna några filmer till E, och precis när jag kom så stog dom ute och rökte!! Så jag gick fram till honom och kysste honom och lämnade grejjerna. En manlig sköterska tog påsen såklart för dom måste ju kolla igenom allting men han vart inte sur för att jag gick fram till dom. Hade världens fetaste leende när jag gick därifrån kan jag säga!


Jag hoppas jag inte smittade han med det här viruset jag har eller vad fan det är. Det värsta som finns är att bli sjuk mitt i avtändningen, jag vet för det blev jag..


Jag har tvättstuga idag egentligen, men jag vet fan inte om jag pallar med det alltså. Vi får se, det är inte förens kl 17 så jag kanske är piggare då..

 
 
Ingen bild

N

19 februari 2012 19:18

ja det är rätt intressant det där.. om man har en väldigt nära relation till någon som man lever tillsammans med så får man ofta ett oerhört starkt band, nästan så man på ett vis "växer ihop". man kan lätt känna av den andres sinnestämming, tankar osv.. min pojkväns drömmar brukar ibland till och med blandas ihop med mina då vi sover bredvid varandra, drömmer han mardrömmar så gör jag också det t.ex jag tycker man känner av dessa saker även då man är långt ifrån varandra. blir rätt flummigt då man börjar nysta i det där.. men jag är övertygad om att det kan skapas ett slags "energiband" mellan två personer.. som gör så att man känner av varandras energier och så vidare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards